Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Kako izgoreti

In vzeti življenje v svoje roke
Aljoša Bagola
Kako izgoreti
29,99 € 29,99 € Prihrani 0,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa 0,90 € se prijavite ali registrirajte
Rok dobave 2-10 delovnih dni, na zalogi pri dobavitelju

Knjigo zavijemo v darilni papir in zavežemo s trakom. Račun prejme kupec, knjigo obdarovanec.

2,90 €


Založba Mladinska knjiga
Leto izdaje 2019
ISBN 978-961-01-5619-2
Urejanje Aleksandra Kozarov

Tehnične lastnosti
trda vezava
2,5 x 15 cm
550 g
544 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
osebna rast, duhovnost in ezoterika
družina, vzgoja in izobraževanje

Povej naprej

Založnik o knjigi

Aljoša Bagola, eden najbolj priznanih in največkrat nagrajenih slovenskih oglaševalskih kreativnih direktorjev, izvrsten pripovedovalec zgodb, priljubljen predavatelj in kolumnist, s knjigo Kako izgoreti prinaša iskreno izpoved o soočenju z izgorelostjo.

Z lucidnimi miselnimi obrati in bravuroznimi besednimi igrami nas mojstrsko popelje med navdihujoče življenjske zgodbe, pretresljiva spoznanja, nepričakovane uvide ter nevsakdanja razmišljanja o tem, kako se učinkovito spoprijeti s podivjanostjo sodobnega sveta ter kljub vsemu v njem najti kanček utehe, pomirjenosti in optimizma.

»Zato se ne trudimo preveč z veličino. Zato se ne trudimo preveč s svojo zapuščino, zato ne potujmo s preveč prtljage, zato se ne predajajmo nepotrebnemu trpljenju. Smisel življenja ni v tem, kaj pustiš za seboj, ampak v tem, kaj življenje pusti v tebi.«

o avtorju

Aljoša Bagola je eden najvidnejših predstavnikov slovenskega oglaševanja. Kot kreativni direktor že skoraj dvajset let snuje največje trženjske projekte v Sloveniji in v regiji. Za svoje delo je prejel več kot 100 nagrad na domačih in svetovnih oglaševalskih festivalih. Je kolumnist in predavatelj. Naučil se je, da življenje ni tekma, uživa v očetovski vlogi in za dušo ustvarja glasbo z bratom.

o knjigi v drugih medijih

"Da Aljoša Bagola zna pripovedovati zgodbe, vemo. Navsezadnje je za svoje marketinške zgodbe prejel več kot 100 nagrad. Da zna svoje misli bravurozno ubesediti, tudi. Navsezadnje je že vrsto let med najbolj branimi slovenskimi kolumnisti. Zato pravzaprav ne preseneča, da je njegova prva knjiga Kako izgoreti tako rekoč čez noč postala uspešnica in v rekordnem času doživela ponatis." Prispevek si lahko v celoti preberete v Dobrih zgodbah.


Več o knjigi:


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...