Založba | Hiša knjig, založba KMŠ |
Leto izdaje | 2016 |
ISBN | 978-961-6982-39-9 |
Naslov izvirnika | Growing happy kids |
Prevod | Anja Bakan |
mehka vezava
21,5 x 14 cm
300 g
247 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
družina, vzgoja in izobraževanje
O knjigi
Združevanje vzhodnjaške modrosti in zahodnjaške filozofije za ohranjanje notranje moči pri otrocih. Vsi si želimo, da bodo naši otroci srečni in da se bodo razvili v produktivne, izpolnjene odrasle. Po besedah Laureen Healy, strokovnjakinje za vzgojo, je ključ do uspeha v postavljanju temeljev prave samozavesti. Po dvajsetletnih izkušnjah v vlogi duhovne učiteljice in otroške razvojne strokovnjakinje Healyjeva ve, da samozavesti nikoli ne moremo najti »nekje zunaj«, temveč je to nekaj, kar moramo negovati v sebi.
Healyjeva je dobesedno prepotovala ves svet, ko je iskala najboljše metode za vzgajanje notranje močnih otrok ter povezavo med pravo samozavestjo in trajno srečo. V knjigi Vzgajanje srečnih otrok se opira na svoje budistično znanje, izobrazbo na področju otroške psihologije in najnovejša znanstvena dognanja. Rezultat vsega je njen poglobljeni model za prebujanje samozavesti in negovanje občutka čustvene moči, kar sta temelja za čim srečnejše življenje naših otrok.
Kdorkoli pride v stik z življenjem otroka – bodisi starši, učitelji, vodstvo šole, stari starši ali zdravniki – bo tu našel modre ideje in praktične predloge za spodbujanje otrokove samozavesti in posledično tudi sreče.
Recenzija Bukla
Kako pomagati odraščajočim otrokom, da bodo našli notranjo moč, prebrodili večje in manjše stiske ter v neki fazi srečno zaživeli, je bilo najpogostejše vprašanje, ki je avtorico, razvojno otroško psihologinjo, mučilo dolga leta. Kombinacija zahodnjaške strokovne izobrazbe in vzhodnjaškega tradicionalnega budističnega izročila ji je omogočila zgraditi preprost načrt iz petih korakov, ki jih je poimenovala pet gradnikov samozavesti. Prvi se imenuje biološki ustroj in pomeni maksimiranje otrokovega telesnega in duševnega zdravja, to je zdrave možgane in telo, drugi gradnik je verovanje, kar pomeni, da otrokov um preusmerite v pozitivno in samozavestno razmišljanje, potem to podkrepite s čustvi (tretji gradnik) in okrepite njegovo jedro s pozitivnimi povratnimi informacijami (četrti gradnik je torej socialni vidik) in vero v nekaj višjega, duhovnost, ki je peti gradnik. Vsi so med sabo povezani in izvajanje teh korakov ni namenjeno le staršem otrok, pač pa tudi učiteljem, zdravnikom, starim staršem, ter vsem, ki prihajajo v stik z otroki.
Renate Rugelj, Bukla 122
© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.
Sorodne knjige
- Eseji iz kritične pedagogike O solidarnosti in skrbi za obče dobro v neoliberalnem svetu 23,00 € Dodaj v košarico
- Pomoč otrokom z avtizmom pri učenju Načini obravnave za strokovnjake in starše 49,99 € Dodaj v košarico
- Leseni deček sodobnega časa Aspergerjev sindrom; Teoretska spoznanja in študija primera 24,90 € Dodaj v košarico
- Hrepenenje po mami Kako naj odrasle hčere razumejo in prebolijo pomanjkanje ljubeče nege, varnosti in vzgoje 32,99 € Dodaj v košarico