mehka vezava
23 x 16 cm
510 g
212 strani
Tip knjige
filozofija
Kategorije
filozofija
slovensko leposlovje
Recenzija Bukla
Po kolumnah iz Nedela, zbranih v Sedmem premisleku, je Jure Apih uredil še kolumne iz Dela in Delovega tednika Mag, ki se začnejo v letu 2004 in končajo z letom 2016. Gre za še en prispevek k »slovenologiji«, ki v skladu s kolumnističnimi prerezi številnih mnenjskih glasov slovenskega časopisja izraža prej razočaranje nad izgubljenimi možnostmi kot pa optimističen pogled v prihodnost. Apih idejno izhaja iz osemdesetih let prejšnjega stoletja, ki so bila sicer čas naraščajočih napetosti znotraj nekdanje države, obenem pa se je že kazalo veliko prazno polje novih priložnosti in obljub, ki so jih nekatere družbene klike in generacije hitro izkoristile, druge pa že tedaj objokovale izgubljeno in zamujeno. Avtor se v osnovi zavzema za spodobno Slovenijo, uglajeno in urejeno državo po meri vseh, razmisleke pa črpa tudi iz posla, v katerem je pustil velik osebni pečat, zato ne čudi, da naslovi besedil skozi celotni prvi del vsebujejo besedo »marketing«: Tranzicijski marketing, Športni marketing, Privatizirani marketing, Komunistični marketing, Ego marketing, Straniščni marketing, Vinski marketing itd. Notranje in hkrati obstransko opazovanje liberalnega uma.
Žiga Valetič, Bukla 136
© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.
Sorodne knjige
- V senci vélikih mojstrov Vprašanje žensk v kitajski filozofiji na primeru dveh sodobnih tajvanskih filozofinj 19,90 € Dodaj v košarico
- Nastanek in razvoj znanstvenega dejstva Uvod v nauk o mišljenjskem slogu in mišljenjskem kolektivu 20,00 € Dodaj v košarico
- Enodimenzionalni človek Raziskovanje ideologije napredne industrijske družbe 35,00 € Dodaj v košarico