Založba | Pasadena |
Leto izdaje | 2010 |
ISBN | 978-961-6661-11-9 |
mehka vezava
21 x 21 cm
275 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
umetnost > grafično oblikovanje
računalništvo in tehnika
umetnost > film
Založnik o knjigi
Računalniško generirane 3D risanke, posebni učinki v filmih, video igre, znanstvene vizualizacije in simulacije, stereoskopija, hologrami itd.
S 3D-jem se dnevno srečujemo. Določene aplikacije so nam v pomoč pri delu in študiju, druge pa nam prijetno zapolnijo prosti čas. Fascinacija nad to tehniko prikaza je očitna, saj je v zadnjih letih njena priljubljenost in uporabnost močno narasla.
Sploh vemo, kaj je 3D?
Kako deluje in kako ga zaznavamo?
Kako naredimo 3D sliko?
Knjiga nas vodi od najbolj preprostega gradnika – točke, pa do izdelave končne podobe. Dodatne razlage nam razložijo še pripadajoče procese percepcije prostora, svetlobe in gibanja.
Druga, izpopolnjena in razširjena izdaja, vsebuje prenovljene in dodatne primere, vključno s slikovnim gradivom, s čimer marsikateri postopek pridobi na nazornosti.
Dodani sta še dve popolnoma novi poglavji: Izdelava 3D slike v praksi in Galerija.
V prvemu izmed novih poglavij je prikazan postopek izdelave slike v nekaj, med uporabniki razširjenih in priljubljenih 3D programih, od začetka modeliranja pa do končne upodobitve, v drugem pa je zbirka presunljivih 3D grafik velikih svetovnih mojstrov te tehnike.
Sorodne knjige
- -10% Iznajdba narave Pustolovščine Alexandra von Humboldta, izgubljenega junaka znanosti 26,01 € 28,90 € Prihrani 2,89 € Dodaj v košarico
- Kronopolitika umetnosti Spremembe v estetski vzgoji od moderne do sodobne umetnost 25,00 € Dodaj v košarico