Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Herman Gvardjančič

Risbe
Petja Grafenauer, Marko Košan, Andrej Medved
Herman Gvardjančič

Zaradi različnih vzrokov v Buklini spletni knjigarni te knjige ni možno kupiti.
Za več informacij se obrnite na založbo (v kolofonu levo) ali v kako drugo knjigarno.

Založba Modrijan
Leto izdaje 2018
ISBN 978-961-287-092-8
Leto izdaje izvirnika 2018
Fotografije Miha Benedičič, ... [et al.]
Prevod Aleksandra Kocmut
Urejanje Borko Tepina

Tehnične lastnosti
trda vezava
30,5 x 24,5 cm
1.510 g
191 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
umetnost > slikarstvo in kiparstvo
biografije in spomini
zgodovina > kulturna zgodovina

Povej naprej

Založnik o knjigi

Risba je sled, ki jo slikar ohrani na papirju (ali na vsakršni podlagi, ›subjektilu‹), in je določena, končana in edina, ker ne dopušča popravkov. Z njo ni mogoče varati očesa. Risba ni serijska, asociativna; ničesar ne vsiljuje, sugerira; ničesar ne prenaša ali pooblašča. Nikoli ni posredovalna, amorfna in abstraktna, ampak spontana, individualna; konkretna – čutna – kot dotik, kot zrak, ki se ujame vanjo.

To je beseda Andreja Medveda, pesnika, esejista in galerista o risbi Hermana Gvardjančiča, upokojenega profesorja Akademije za likovno umetnost in oblikovanje Univerze v Ljubljani. Herman Gvardjančič je strasten risar. Da ujame trenutek, ki ga je prevzel, je dovolj kos papirja, Petrolov račun ali kaj drugega, kar je pri roki.

Marko Košan, višji kustos in muzejski svetovalec Koroške galerije likovnih umetnosti, pravi, da je za sabo puščala neposredno, surovo sled: na ta način Gvardjančič dodatno mitologizira ambient škofjeloškega polja, ki je kot tak že zapisan v slovensko umetnostno zgodovino … in to tako, da mu v novejši slovenski umetnosti ni para.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...