Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Deset razlogov, da takoj ukinete račune na družbenih medijih

Jaron Lanier
Deset razlogov, da takoj ukinete račune na družbenih medijih
24,99 € 24,99 € Prihrani 0,00 €
Rok dobave 2-10 delovnih dni, na zalogi pri dobavitelju

Knjigo zavijemo v darilni papir in zavežemo s trakom. Račun prejme kupec, knjigo obdarovanec.

2,90 €


Leto izdaje 2024
ISBN 978-961-01-7349-6
Naslov izvirnika Ten arguments for deleting your social media accounts right now
Leto izdaje izvirnika 2018
Prevod Mitja Pucer

Tehnične lastnosti
poltrda vezava
20,8 x 14,8 cm
360 g
222 strani
Tip knjige
osebna rast
Kategorije
družbene vede
računalništvo in tehnika

Povej naprej

Založnik o knjigi

Znani znanstvenik po lastnih izkušnjah opisuje, kako so zlonamerne in škodljive plati svetovnega spleta sčasoma prevladale nad pozitivnimi.

Argumenti za sprostitev iz digitalnega ujetja

Jaron Lanier, svetovno znan znanstvenik, ki nas je prvi opozoril na nevarnosti družbenih medijev, v svoji knjigi s pomočjo svojega strokovnega znanja obrazloži, kako delujejo družbeni mediji in zakaj so strupeni učinki socialnih omrežij v samem jedru njihovega načrta, ter z desetimi preprostimi argumenti pojasni, zakaj osvoboditev od njihovega vpliva preobrazi vaše življenje in svet na bolje. Kaj naj storimo, če smo v resnici nesrečni, zasvojeni z iluzijo »povezanosti« in pod nenehnim nadzorom tistih, ki z manipulacijo spreminjajo naše vedenje ter skrivaj izkoriščajo naše podatke?

»Če pri udeležbi na spletnih platformah opazite nekaj grdega v sebi, negotovost, zlobo, občutek manjvrednosti ali željo po izbruhu besa, gon po zatiranju nekoga, potem platformo zapustite. Zelo preprosto.«

Recenzija Bukla

Najbrž si je že marsikdo obljubil, da bo manj »visel« na družbenih omrežjih ali pa da jih bo celo za vedno zapustil. Če za to potrebujete dodatno spodbudo, jo boste gotovo našli v knjigi Deset razlogov, da takoj ukinete račune na družbenih medijih iz leta 2018, ki jo je napisal Jaron Lanier, računalničar, vizualni umetnik in filozof. V njej je – še preden se je po njenem izidu izkazalo, da obstajajo podjetja, kot je (bilo) denimo Cambridge Analytica, ki je želela vplivati na odločitve volivcev – Lanier ostro nastopil proti družbenim omrežjem in njihovemu vplivu na posameznika in njegovo zmožnost nadaljnjega razumnega razmišljanja. S številnimi primeri in navedbami je namreč pokazal, kako algoritmi izza družbenih omrežij natančno spremljajo posameznikove izbire, s tem pa tudi njegove osebne preference, potem pa ga lahko spretno in zasvojljivo usmerjajo proti želeni dejavnosti, bodisi da gre za nakup določenega izdelka ali pa odločitev za določenega političnega kandidata. Uporabno! 

Samo Rugelj, Bukla 178

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...