Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Dregljaj

Izboljšanje odločitev o zdravju, blaginji in sreči: Dokončna izdaja
Cass R. Sunstein, Richard H. Thaler
Prelistaj
Dregljaj -10% 3 za 2
26,01 € 28,90 € Prihrani 2,89 €
Za pridobitev Buklinega bonusa 0,78 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, dobava 1-5 delovnih dni Brezplačna poštnina (v Slovenijo) Ob nakupu treh knjig s to oznako vam najcenejšo podarimo.
Vse knjige v akciji 3 za 2

Knjigo zavijemo v darilni papir in zavežemo s trakom. Račun prejme kupec, knjigo obdarovanec.

2,90 €


Založba UMco
Zbirka Angažirano
Leto izdaje 2022
ISBN 978-961-7136-44-9
Knjiga je izšla s finančno podporo JAK RS.
Naslov izvirnika Nudge
Podnaslov izvirnika Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness
Leto izdaje izvirnika 2021
Prevod Špela Vodopivec

Tehnične lastnosti
mehka vezava
21 x 15 cm
610 g
453 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
knjige umco

Povej naprej

Založnik o knjigi

»Ta knjižni dragulj … je obvezno branje za vsakogar, ki si želi izboljšanega delovanja tako človeškega uma kot naše družbe. Izpopolnilo bo vaše odločitve in naredilo svet boljši.« – Daniel Kahneman, avtor uspešnice Razmišljanje, hitro in počasno

»Knjiga Dregljaj pomaga razumeti naše šibkosti in predlaga zdravorazumske načine za spopadanje z njimi.« – The New York Observer

»Rešite planet, rešite sebe. Dobronamerni odločevalci in oblikovalci politike, ta knjiga je za vas.« – Newsweek

Dregljaj je ena ključnih angažiranih knjig našega časa, ki sta jo napisala vodilna svetovna misleca.

Vsakodnevno smo soočeni z odločanjem: kaj bomo kupili, jedli, kam bomo naložili svoj denar, kako bomo poskrbeli za zdravje svojih otrok ali za njihovo izobraževanje, pa tudi glede tega, katere vrednote bomo zagovarjali. Na žalost naše odločitve niso vedno dobre. V knjigi Dregljaj Nobelov nagrajenec za ekonomijo Richard H. Thaler in harvardski profesor ekonomije Cass R. Sunstein analizirata naše odločanje in razmišljata, kako ga izboljšati. S pomočjo skrbno izbranih primerov, ki temeljijo na desetletjih študija vedenjske ekonomije, pokažeta, da nam nobena izbira ni predstavljena v popolnoma nevtralni obliki in da smo vsi dovzetni za pristranskosti, ki lahko pripeljejo do slabih odločitev. Če vemo, kako ljudje razmišljajo, naj bodo to državljani, zaposleni v podjetju ali pa družinski člani, lahko vešče uporabimo »izbirno arhitekturo«, s katero lahko dregnemo posameznike v smer najboljših odločitev, ob tem pa ne omejimo njihove svobodne izbire.

Knjiga Dregljaj je že s svojo prvo izdajo leta 2008 predstavljala prelomnico v odnosu do sprejemanja odločitev in njihovega raznovrstnega spodbujanja. Posledica je bila ustanovitev številnih institucij po svetu, ki na nov način komunicirajo z javnostjo pri ključnih razvojnih projektih na področju infrastrukture, zdravstva in splošnega družbenega razvoja. V zadnjem desetletju in pol se je svet dodobra spremenil, od gospodarske krize po letu 2008, do pandemije in njenega vpliva na družbo po letu 2020. Zato prenovljena »dokončna« izdaja knjige Dregljaj prihaja v zelo primernem času. Zanjo sta avtorja, obogatena z izkušnjami preteklega desetletja, predelala in dopolnila prvotno besedilo ter z njim osvetlila širok niz pogledov na odločanje v sedanjem času.

»Ko gre za zdravje, romantiko in denar, ni težko izkoristiti slabe informiranosti kupcev.«

O AVTORJIH

Richard H. Thaler  je eden najbolj priznanih ekonomistov na svetu in eden najprodornejših sodobnih mislecev, ki je leta 2017 za svoje raziskovalno delo prejel tudi Nobelovo nagrado za ekonomijo. Je avtor knjig Quasi Rational Economics (Kvazi racionalna ekonomija) in The Winner's Curse (Zmagovalčevo prekletstvo) ter tudi v slovenščino prevedene knjige Nerazumno vedenje. Znan je kot teoretik in praktik vedenjske ekonomije, na tem področju pa že dolgo sodeluje z Nobelovim nagrajencem Danielom Kahnemanom.

Cass R. Sunstein je profesor na Harvardu, kjer je tudi ustanovitelj in direktor Programa vedenjske ekonomije in javne politike. Napisal je številne članke in knjige, med drugim tudi uspešnico New York Timesa Hrup v soavtorstvu z nobelovcem Danielom Kahnemanom in francoskim profesorjem Oliverjem Sibonyjem.

Recenzija Bukla

Kaj je dregljaj? Preprosto povedano je to rahel sunek, s katerim ti lahko kdorkoli, bodisi država, delodajalci, družinski člani, partner ali prijatelj, nakaže smer smiselne odločitve, še vedno pa ti pusti svobodo, da se sam dokončno odločiš. Z odločanjem smo namreč soočeni vsakodnevno: kaj bomo kupili, jedli, kam bomo naložili svoj denar, kako bomo poskrbeli za zdravje svojih otrok ali za njihovo izobraževanje, pa tudi glede tega, katere vrednote bomo zagovarjali. Na žalost naše odločitve niso vedno dobre. V knjigi Dregljaj Nobelov nagrajenec za ekonomijo Richard H. Thaler (avtor knjige Nerazumno vedenje) in harvardski profesor ekonomije Cass R. Sunstein (soavtor knjige Hrup) analizirata naše odločanje in razmišljata, kako ga izboljšati. S pomočjo skrbno izbranih primerov, ki temeljijo na desetletjih študija vedenjske ekonomije, pokažeta, da nam nobena izbira ni predstavljena v popolnoma nevtralni obliki in da smo vsi dovzetni za pristranskosti, ki lahko pripeljejo do slabih odločitev. Če vemo, kako ljudje razmišljajo, naj bodo to državljani, zaposleni v podjetju, ali pa družinski člani, lahko uporabimo »izbirno arhitekturo«, s katero lahko dregnemo posameznike v smer najboljših odločitev, ob tem pa ne omejimo njihove svobodne izbire. Knjiga Dregljaj je že s svojo prvo izdajo leta 2008 predstavljala prelomnico v odnosu do sprejemanja odločitev in njihovega raznovrstnega spodbujanja. Posledica je bila ustanovitev številnih institucij po svetu, ki na nov način komunicirajo z javnostjo pri ključnih razvojnih projektih na področju infrastrukture, zdravstva in splošnega družbenega razvoja. V zadnjem desetletju in pol se je svet dodobra spremenil, zato prenovljena »dokončna« izdaja Dregljaja v slovenskem prevodu prihaja v zelo primernem času, s tem pa smo Slovenci eni redkih, ki imamo skupaj s klasično Razmišljanje, hitro in počasno na voljo vsa ključna dela vedenjske ekonomije.

Samo Rugelj, Bukla 169

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...