Založba | Krtina |
Zbirka | Krt |
Leto izdaje | 2023 |
ISBN | 978-961-260-159-1 |
Naslov izvirnika | Influencer |
Leto izdaje izvirnika | 2021 |
Prevod | Marko Bratina |
mehka vezava
19,5 x 13,5 cm
220 g
175 strani
Tip knjige
strokovna monografija
Kategorije
družbene vede
družbene vede > ekonomija
družbene vede > mediji in oglaševanje
družbene vede > sociologija
Založnik o knjigi
Večina starejših od trideset let jih pravzaprav ne pozna niti po imenu, mlajšim pa so vzor, ki mu sledijo – vplivneži. Ti mladi odrasli in celo otroci se redno snemajo pri na videz vsakdanjih opravilih, v svoje nasvete, bodisi o hrani, vadbi, modi, ličenju bodisi o uspehu in potovanjih, pa spretno umeščajo reklamirane izdelke ali povezave. S posnetki, ki jih prek družbenih omrežij delijo s svojimi oboževalci, tako zaslužijo za preživetje – ali celo bogastvo. Za Oleja Nymoena in Wolfganga M. Schmitta so vplivneži simptomatičen pojav sodobnega časa. Zdi se, da v družbi propada uresničujejo sanje o uspehu, saj skozi filtriran in fotošopiran glamur poznega kapitalizma v poslovni model komercialnega interneta uvajajo revolucionarni način oglaševanja. A na duh časa vplivajo, navkljub svoji domnevni modernosti, povsem drugače: s propagiranjem nazadnjaških vzorov, konzumerizma in togih telesnih idealov prispevajo h konservativnim odzivom.
Ole Nymoen in Wolfgang M. Schmitt sta nemška avtorja mlajše generacije, javnosti znana predvsem po skupnem podcastu Wohlastand für Alle.
Sorodne knjige
- Krčenje Diktatura trga, erozija duha in slovensko knjižno založništvo: 2008-2020 22,98 € Dodaj v košarico
- -10% Monokultura Kako je ekonomska logika preglasila vse drugo 17,91 € 19,90 € Prihrani 1,99 € Dodaj v košarico
- -10% Srečni do konca dni Opuščanje mita o idealnem življenju 22,41 € 24,90 € Prihrani 2,49 € Dodaj v košarico
- -10% Kako pri filmu govori denar Strateško povezovanje neodvisnih filmskih distributerjev 15,21 € 16,90 € Prihrani 1,69 € Dodaj v košarico