Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Umetnost spanja

Skrivnost, kako ponoči bolje spati: za srečnejši, mirnejši in uspešnejši dan
Rob Hobson
Umetnost spanja
15,99 € 15,99 € Prihrani 0,00 €
Za pridobitev Buklinega bonusa v vrednosti 0,48 € se prijavite ali registrirajte
Na zalogi, rok dobave 2-4 delovnih dni

Povej naprej

Leto izdaje 2020
ISBN 978-961-94971-0-4
Naslov izvirnika The Art of Sleeping
Podnaslov izvirnika The Secret to Sleeping Better at Night for a Happier, Calmer More Successful Day
Leto izdaje izvirnika 2019
Prevod Ljubica Karim Rodošek

Tehnične lastnosti
trda vezava
179 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
šport in zdravje
šport in zdravje > zdravo življenje in alternativna medicina

Založnik o knjigi

Umetnost spanja povzema zadnje znanstvene raziskave, nasvete strokovnjakov in Robove lastne izkušnje z nespečnostjo in jih strne v praktično in privlačno knjižico. Med raziskovanjem treh ključnih stebrov spanca, ki so obnašanje, okolje in prehrana, bodo bralci opremljeni z znanjem in tehnikami, ki jim bodo pomagale zaspati, se sprostiti in živeti bolj srečno, umirjeno in bolj uspešno življenje. Kajti ko boste enkrat obvladali to umetnost, jo boste lahko opravljali z zaprtimi očmi.

Recenzija Bukla

Pomanjkanje spanca je razširjena težava sodobnega časa ter hkrati vzrok za številne bolezni in tegobe, na primer za povečano telesno težo, depresijo in diabetes. Priročnik za boljše spanje v uvodnih poglavjih razloži, čemu spimo, kako spimo in kaj uravnava ritme spanja. Ugotovi, da bi bilo najbolj skladno z naravnimi potrebami, če bi lahko spali v 24 urah v več kosih, vendar za večino to ni mogoče zaradi dela in načina življenja, zato v naslednjih poglavjih priporoča nadomestno možnost – dnevni dremež, ki pa ga omeji na pol ure. V nadaljevanju se priročnik posveča psihološkim vidikom nespečnosti. Svetuje uravnavanje stresa, digitalno razstrupitev, skrb za telesno pripravljenost na spanec in primerno telesno temperaturo. Analizira hrano, ki lahko dober spanec spodbudi ali razdira. V zaključku predstavi uporabne sprostitvene tehnike in rituale, ki krepijo čuječnost in spodbujajo dober spanec. Izjemno lepo oblikovan priročnik s praktičnimi, uporabnimi nasveti kot celota učinkuje optimistično in umirjeno.

Maja Črepinšek, Bukla 153

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...