Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 35 €
041 670 666(pon.-čet.: 8.30-16.00, pet.: 8.30-14.30)
0

Kako upočasnimo staranje s hrano, 1. del

Znanstveno potrjen način življenja za boljše zdravje v starejših letih: enajst poti staranja, pristopi proti staranju
Michael Greger
Kako upočasnimo staranje s hrano, 1. del Novo
24,90 € 24,90 € Prihrani 0,00 €
Na zalogi, dobava 1-5 delovnih dni

Knjigo zavijemo v darilni papir in zavežemo s trakom. Račun prejme kupec, knjigo obdarovanec.

2,90 €


Založba Ara
Leto izdaje 2024
ISBN 978-961-7115-53-6
Naslov izvirnika How not to age
Leto izdaje izvirnika 2023
Prevod Niki Neubauer

Tehnične lastnosti
mehka vezava
19,5 x 12,5 cm
450 g
427 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
šport in zdravje > zdravo življenje in alternativna medicina
osebna rast, duhovnost in ezoterika

Povej naprej

Založnik o knjigi

Avtorja sta navdihnila prehrana in življenjski slog stoletnikov in prebivalcev regij »modre cone«, kjer ljudje živijo najdlje. Predstavlja preproste, dostopne in z dokazi podprte metode za ohranjanje telesnih funkcij, ki ohranjajo mladost, tako telesno kot duševno. Knjiga je polna strokovnega znanja in uporabnih rešitev ter predstavlja praktične strategije za doseganje vrhunske dolgoživosti; ponuja znanstveno utemeljene dokaze o upočasnitvi učinkov staranja.

Ko se je dr. Michael Greger poglobil v najboljše strokovno pregledane medicinske raziskave proti staranju, je ugotovil, da lahko prehrana uravnava vsako od najbolj obetavnih strategij za boj proti posledicam staranja. Ne potrebujemo velike farmacije, da bi se počutili mladi – orodja že imamo. V knjigi pojasnjuje, kako se lahko izognemo boleznim, s katerimi se srečujemo najpogosteje.

Zdravniki so staranje dolgo obravnavali kot bolezen, vendar staranje ne pomeni, da je treba postajati vse bolj bolan. V celicah našega telesa obstaja enajst poti staranja in vsako od njih lahko prekinemo. Celice, ki izločajo vnetja in so povezane s številnimi boleznimi, povezanimi s staranjem, lahko delno odstranimo z živili, bogatimi s kvercetinom, kot so čebula, jabolka in ohrovt. Proti posledicam staranja se lahko borimo, ne da bi pri tem oropali banko.


Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...