Pojdi na glavno vsebino
Brezplačna dostava za naročila nad 29 €
041 670 666(vsak delavnik 9h-16h)
0

Moja srečna dieta

Kako shujšati z malo ogljikovimi hidrati in ostati srečen
Tom Kerridge
Moja srečna dieta
29,99 €

Ta knjiga pri nas ni v prodaji!


Naša spletna stran je namreč tudi informativne narave, podobno kot revija Bukla. Za več informacij o knjigi se obrnite direktno na založbo, ki je knjigo izdala (navedena na levi).

Založba Mladinska knjiga
Leto izdaje 2018
ISBN 978-961-01-5077-0
Naslov izvirnika Tom Kerridge´s dopamine diet
Leto izdaje izvirnika 2017
Fotografije Cristian Barnett
Ilustracije David Eldridge
Prevod Srđan Milovanović
Urejanje Nina Žitko Pucer

Tehnične lastnosti
trda vezava
25,5 x 19,5 cm
1.070 g
272 strani
Tip knjige
priročnik
Kategorije
šport in zdravje > zdravo življenje in alternativna medicina
kulinarika, dom in vrt > kuharski priročniki

Povej naprej

Založnik o knjigi

Tom Kerridge se je kot kuharski mojster, ki je nenehno v pogonu, dobro zavedal, da se bo držal le diete, ki mu bo dovolila jesti resnično slastno hrano. Najprej se je odpovedal alkoholu, nato pa začel sestavljati jedilnik z jedmi z nizko vsebnostjo ogljikovih hidratov, ki pa spodbujajo sproščanje dopamina, hormona sreče. Med njimi so njemu ljuba živila kot jajca iz proste reje, kakovostno meso, mastne ribe, artičoke in listnata zelenjava, zato se niti za hip ni počutil prikrajšanega in ni čutil lakote. Ker je v treh letih izgubil 70 kilogramov, je ljudi zanimalo, kako mu je to uspelo. Odgovor se skriva v tej knjigi.

Recenzija Bukla

Poplava časopisnih, televizijskih ali internetnih nasvetov za hujšanje, ki so pogosto še protislovni, lahko človeka spravi v obup še preden se številke na tehtnici prvič premaknejo navzdol. Štetje kalorij, odrekanje maščobam, kombiniranje enoličnih živil in druge selektivne diete so se tudi avtorju knjige zdele prezahtevne naloge. Tom Kerridge, kuharski mojster in lastnik kar dveh restavraciji, je zase in za svoje goste cele dneve dolga leta pripravljal slastne pojedine in uživaške zabave, ki so trajale dolgo v noč. In nabralo se je skoraj 200 kilogramov žive teže. Kako naj tak človek spremeni način prehranjevanja in se dolgoročno drži diete, ki mu ne bo odvzela gurmanskih užitkov in povzročala občutka lakote. Za začetek se je odpovedal alkoholu in iz prehrane izločil vse vrste krompirja, testenin, kruha, tort in vse bele škrobnate jedi z ogljikovimi hidrati. Slastne recepte kombinirane s polnomastnimi mlečnimi izdelki, jajci, ribami, sadjem, mesom dobrega porekla, oreški, zelenjavo in začimbami je pripravljal in zbiral tri leta, vmes shujšal skoraj 70 kg in zdaj jih je predstavil še v čudovito oblikovani knjigi, ki bo pred »sezono kopalkanja« marsikoga spodbudila, da tudi sam poizkusi kako od njegovih kulinaričnih priporočil.

Renate Rugelj, Bukla 142

© Bukla − Besedilo je avtorsko zaščiteno, glej Splošne pogoje uporabe.

Sorodne knjige

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...